Serniczki smażone. Dziś. Jutro. I kiedy dorosnę :)



Serniczki, w dzieciństwie zajadałam się nimi w "Podlasiaku"*, podawane były z brzoskwiniami z puszki pokrojonymi w kosteczkę i polane słodką śmietaną, tak że aż pływały. Czasami wolałam tylko ze śmietaną, fantastyczne są na śniadanie, ale równie dobrze sprawdzą się na kolację (szczególnie dzieciom jeśli je macie), ja z reguły robię je na poprawę nastroju.
Nigdy jeszcze nie udało mi się zrobić lepszych, niż te zapamiętane z dzieciństwa - to chyba niemożliwe, pewne smaki zostają w nas tak bardzo, że trudno doścignąć swoje wymagania. 
 

Smacznego!
Inka

*Podlasiak to bar mleczny istniejący w Białymstoku od bardzo dawna na ul. Suraskiej, jedzą tam wszyscy - dosłownie, bo jest tanio, szybko i w samym centrum, a smacznie, no też jest, jak u mamy mniej więcej.

11 komentarze :

  1. Och, prezentują się niezwykle apetycznie! Pięknie oprawiony przepis! Rozpieszczasz nas! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, uwielbiam rozpieszczać ...
    Pozdrawiam cieplutko!
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne zdjęcia, serniczki bardzo smakowicie się na nich prezetują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) prezentują się, a jak smakują mniam!
    Pozdrawiam :))
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam smażyć naleśniki, ale wypróbuję Twój przepis i będą serniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Fajnie, daj znać jak ci smakowały. Pozdrawiam
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne :D Ja robię trochę inaczej, ale smakiem na pewno bardzo podobne. Następnym razem podam tak jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznosci! Musze wyprobowac moze z ricotta albo innym "serkiem", chociaz pewnie z twarogiem sa najlepsze.
    Milego tygodnia Inko! Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie sfotografowane serniczki! uwielbiam taki artystyczny bałagan na stole :D trochę jak u Katie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też bym takie serniczki zastosowała na poprawę nastroju :-D Wyglądają wspaniale. Muszę ich koniecznie spróbować!!!

    OdpowiedzUsuń

 
Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

myTaste.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne