Grzanki z mozzarellą, szynką i tymiankiem.



























Jak dobrze jest wrócić...
Powiem szczerze, że tęskniłam za wami, a najbardziej zmotywowały mnie maile, które otrzymałam.  
Wcześniej nie miałam pojęcia jak bardzo jestem czasem potrzebna ...
Dziękuję za pamięć i chęć spędzania "ze mną czasu"...

W każdym razie dużo się nauczyłam i mam zamiar wcielać to na blogu.
Ostatnimi czasy rządzą u mnie naleśniki, krokiety i ziemniaki w różnej formie od placków ziemniaczanych po kopytka, także wszystko przed nami. 

A na dobry początek są grzanki z mozzarellą, szynką i tymiankiem jako szybka przekąska po pracy lub śniadanie czy pyszna kolacja.


GRZANKI Z MOZZARELLĄ, SZYNKĄ I TYMIANKIEM

8 kromek chleba 
mozzarella
4 plastry szynki
kilka gałązek tymianku
sól morska gruboziarnista
pieprz świeżo zmielony
oliwa z oliwek


Kromki chleba układamy na blaszce wcześniej wyłożonej papierem do pieczenia, na każdą kromkę układamy po dwa plasterki mozzarelli, szynkę pokrojoną w kosteczkę czy z braku czasu porwaną, listki tymianku i wszystko posypujemy do smaku delikatnie solą i pieprzem i polewamy cienką strużką oliwy z oliwek.

Wkładamy do nagrzanego do 210 st. C piekarnika i zapiekamy 7 minut. Jeśli posiadamy piekarnik z programem barbecue to zapiekamy wtedy grzanki tylko 5 minut a pozostałe 2 - 3 na programie barbecue.
Podajemy gorące!

Smacznego!
Inka

p.s. jeszcze raz dziękuję wam, że jesteście ze mną. :)

8 komentarze :

  1. Miło, że jesteś :)

    Takie grzanki idealne na kolację - lubię bardzo! Kojarzą mi się z dzieciństwem - kiełbaska, cebulka, żółty ser :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo, jakie pyszniutkie, idę coś zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  3. alucha:
    :)
    pamiętam takie z cebulką i kiełbasą i z dużą ilością sera ... tak, to było to.

    brzuszkiłakomczuszki:
    no to smacznego!

    pozdrawiam
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te grzanki! Idealne na śniadanie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz na jesienny wieczór idealne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wyglądają te grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakby nie było to dla mnie każdy rodzaj sera pasuje do grzanki. Oczywiście najpierw trzeba taką grzankę przygotować w tosterze https://duka.com/pl/agd/tostery aby była odpowiednio przypieczona. Później szybko nakładamy ser i wszystko się rozpuszcza.

    OdpowiedzUsuń

 
Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

myTaste.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne