Corn & Butter & Salt.






































Pamiętne wakacje w Odessie. Miałam może 7 lat, zapamiętałam z tych wakacji smak masła i kukurydzy, której na początku nie chciałam za żadne skarby spróbować. Na ulicach ogromne arbuzy i ciepło, gorąco ...
Plaża pełna ludzi, w morzu nawet  przy samym brzegu pływały meduzy i zdarzało się, że parzyły. Piasek był tak bardzo nagrzany, że na boso chodzili tylko ci najbardziej wytrzymali.
Dostałam wtedy swoje pierwsze koło ratunkowe, było z grubej gumy, pomarańczowe w małe wiewiórki, rzecz niebywała ... Nikt nie chciał mi go nadmuchiwać ponownie ...:)
Wszyscy leżeli na białych prześcieradłach... 

Statki, wesołe miasteczko, inni ludzie inny język.

A ja pamiętam najbardziej ten smak, taką kukurydzę z masłem i solą można było kupić właśnie na plaży.








Corn & Butter & Salt
кукурудза, масло, сіль


kolby kukurydzy / ilość w zależności od ilości osób i ich możliwości
masło / oby nie za mało 
sól / szczypta dla każdego

Kukurydzę, myjemy i wkładamy do garnka z gotującą się wodą. Gotujemy ok. 7 minut. Wyjmujemy i podajemy od razu. smarujemy masłem i solimy. 









































Smacznego!
Inka

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 
Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

myTaste.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne