I co z tą bazylią ? - konkurs rozstrzygnięty.



Dziękuję, że pokusiliście się o pozostawienie przepisów. 
Bardzo mnie to ucieszyło, jeszcze raz dziękuję. 
Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, niestety z przyczyn nie ode mnie zależnych.
Bezapelacyjnie wygrywa Zupa Ziemniaczana Panny Malwiny z blogu Filozofia Smaku, a na drugim miejscu są Pulpety Franceski Czterech Sióstr z blogu Sisters' Cooking.
W najbliższych dniach opublikuję te dwa przepisy i opowiem dlaczego właśnie one zostały przeze mnie wybrane. 

Do poczytania niebawem!
Pozdrawiam
Inka

4 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że zupka Ci posmakuje;)ciekawa jestem też tych pulpecików;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jak miło :) Pulpety są naprawdę smakowite!

    Pozdrawiam w imieniu wszystkich Czterech Sióstr!

    OdpowiedzUsuń

 
Durszlak.pl
Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów

myTaste.pl
Odszukaj.com - przepisy kulinarne